KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

معرفی یک مکمل قسمت 13 (مس تک شرکت ماسل تک)


در مدت 8 هفته عضلات خود را 2 برابر کنید! شاید در نگاه اول این جمله اغراق آمیز به نظر برسد اما توجه داشته باشید کمپانی معروف ماسل تک (ماسل تچ) این قول را به شما داده است.حتما میدانید اسپانسر بیشتر غولهای بدنسازی دنیا همین شرکت ماسل تک (ماسل تچ) میباشد. در هر سروینگ این محصول 870 کالری نهفته است که شامل 70 گرم کربو بعلاوه 40 گرم پروتئین و ویتامینهای آ و س و دی و ای و همچنین مقادیری از انواع اسیدهای آمینه و گلوتامین و... میباشد.


مکمل گینر مس تک Mass-Tech ماسل تک (ماسل تچ)  یکی از بهترین کربوپروتئین ها می‌باشد که توسط شرکت ماسل تک (ماسل تچ) به تولید رسیده است. با استفاده از مکمل گینر مس تچ Mass-Tech ماسل تک (ماسل تچ) می‌توانید در طول روز کالری مضاعفی را به بدن خود رسانید و به این صورت افزایش حجم عضلانی خود را تضمین نمایید مکمل گینر مس تچ Mass-Tech دارای خواص آنابولیکی و مواد مغذی می‌باشد که عضلات شما را بارگیری نموده و از تخریب عضلات جلوگیری می‌نماید .


مکمل گینر مس تک Mass-Tech ماسل تک (ماسل تچ) را می‌توانید برای جواب دهی بیشتر همراه با سایر مکمل های این شرکت همچون نیتروتچ یا سل تچ مصرف نمایید و در مدت زمانی کوتاه اندامی منحصر بفرد و عضلانی بسازید . طیف اسید های آمینه گسترده در پروفایل این محصول و میزان کربو هیدرات و پروتئین مناسب در این محصول خواص آنابولیکی و منحصر بفردی به آن بخشیده است . مکمل گینر مس تک Mass-Tech ماسل تک (ماسل تچ) تضمین میکند تا ظرف مدت کوتاهی بدنی شما را متحول کرده و از این پس بتوانید تمرینات پر شدتی را دنبال کنید که متناسب با بدن عضلانی و پر حجم شما می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد