KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان


رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روزهای 21 و 22 فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.


رده‌بندی انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

50 کیلوگرم: 1- صابر خانجانی (مازندران) 2- مهرداد عبدی (تهران) 3- خیراله قهرمانی (کرمانشاه) 4- میلاد ملازاده (مازندران) 5- رحمان رحیم پور (فارس) و مجتبی نوروز صحرایی (تهران)


55 کیلوگرم: 1- رضا اطری (مازندران) 2- سجاد نجفی (مازندران) 3- مصطفی یعقوبی (مازندران) 4- کامبیز وهاب نیا (مازندران) 5- پیمان بابایی (تهران) و علی فلاح (قزوین)


60 کیلوگرم: 1- ایمان صادقی (مازندران) 2- مرتضی قیاسی (لرستان) 3- محمد جعفری (تهران) 4- رضا اسدی پور (مازندران) 5- مهرداد مهرابی (تهران) و امیر قهرمانی (کرمانشاه)


66 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی (مازندران) 2- محمدرضا سرگو (البرز) 3- قاسم عسگردون (مازندران) 4- عارف کیانی (همدان) 5- هومن رشیدی (کرمانشاه) و رسول خجسته (مازندران)


74 کیلوگرم: 1- رضا مظفری (مازندران) 2- پیمان یاراحمدی (لرستان) 3- بهمن تیموری (کرمانشاه) 4- سید علی موسوی (گیلان) 5- علیرضا نادعلی (البرز) و سعید بهکار (تهران)


84 کیلوگرم: 1- علیرضا کریمی (البرز) 2- مجتبی گلیچ (مازندران) 3- اسماعیل محمودی (خراسان رضوی) 4- سید محمد ساداتی (مازندران) 5- محمدعلی کلانتری (مازندران) و مسعود خواجه صالحانی (تهران)


96 کیلوگرم: 1- پدرام جمشیدی (تهران) 2- علی اصغر اکبری (مازندران) 3- حسین شهبازی (تهران) 4- علی خیری (تهران) 5- محمد حسن زاده (خراسان رضوی) و علی شعبانی (مازندران)

120 کیلوگرم: 1- امین طاهری (تهران) 2- رضا گرزبر (لرستان) 3- محمد امیری (کرمانشاه) 4- محمد مرادی (کرمانشاه) 5- میلاد اسعدی قانع (همدان) و مهرشاد محمدی (مازندران)

منبع : فدراسیون کشتی

تصمیم جدید حاجی مراد گاتسالوف!


حاجی مراد گاتسالوف ستاره مسلمان تیم ملی کشتی  آزاد روسیه و قهرمان سرشناس جهان و المپیک که سال گذشته در یک وزن  بالاتر قهرمان    وزن 120 کیلو مسابقات جهانی مجارستان شد. اعلام کرد که قصد بازگشت به وزن 97 کیلو را ندارد و از این پس در وزن 125 کیلو کشتی خواهد گرفت.




پیش از این اعلام شده بود که گاتسالوف به صورت موقت در وزن 125 کیلو کشتی خواهد گرفت اما ظاهرا این کشتی گیر با تجربه شرایط را در وزن جدید مناسب دیده است. جدال این کشتی گیر در آینده با کشتی گیران برتر وزن 125 کیلو کشتی آزاد دیدنی خواهد بود.



بیوگرافی فیل هیث





▪ تاریخ تولد: ۱۸ دسامبر ۱۹۷۹
▪ محل تولد: سیاتل
▪ محل اقامت فعلی: دنور
▪ قد: ۱۷۳ سانتی متر
▪ وزن: ۸/۹۷ کیلوگرم در روز رقابت، ۴/۱۱۱ کیلوگرم خارج از زمان رقابت

● مقام های به دست آمده
▪ ۲۰۰۶، مقام نخست رقابت حرفه ای کلورادو
▪ مقام نخست رقابت حرفه ای نیویورک
▪ ۲۰۰۶: نفر اول سنگین وزن و قهرمان مجموع رقابت npc آمریکا
▪ نفر اول سنگین وزن و قهرمان مجموع رقابت npc ملی (مقدماتی)

● اویلن رقابت فیل هیث در رده حرفه ای
برگردیم به ماه می ۲۰۰۶ - شهر دنور - رقایت حرفه ای کلورادو، پدر و مادر فیل برای اولین بار میان تماشاچیان هستند تا شاهد نخستین رقابت او و سیل خبرنگاران رسانه ها باشند که دور فیل حلقه زده اند. صحبت کردن در مورد ستارگانی که در یک سطح قرار دارند راحت است ولی در واقع میان تازه واردهای ifbb کمتر کسی می تواند در اولین حضورش توجه داوران را جلب کند، و باز هم افراد کمتری آنقدر نقاط قوت دارند که بتوانند در اولین حضور حرفه ای میان ۱۰ مرد برتر قرار گیرند. ولی شاید فیل، کسی که هرگز در رقابتی در سطح آماتور شکست نخورده، آمادگی کافی برای جای گرفتن میان رده بندی بدنسازان معمول را نداشت. در اصل مثل اینکه این پسر جوان حتی نمی داند که چطور باید شکست خورد.
با وجود حضور بدنسازان با تجربه و پیشرفته ای چون دارم چارلز و تروی آلوز در صف رقیبان، فیل با آرامش کامل به اجراء فیگور پرداخت و چنان برنامه فیگورگیری خود را اجراء کرد، مثل اینکه در مسابقات بسیاری حضور داشته. طبق معمول او بهترین ترکیب کلی بدن را روی صحنه داشت.
عضلاتی با خطوط عمیق و برآمدگی هائی حجیم، کمری باریک، عضلات شکم فوق العاده و پشت بازوئی حیرت آور. تنها تفاوت این بود که او این بار ۲۵۰۰۰ دلار به همراه مقام اولی به دست آورد.


تازه وارد موفق مسترالمپیا ۲۰۰۸ :

همانطور که پیش بینی می شد عنوان سومی مستر المپیا به فیل هیث رسید. هیث که برای اولین بار در این رقابت ها حضور می یافت، حتی نسبت به آرنولد کلاسیک 2008 که بعد از دکستر جکسون نایب قهرمان شده بود، آماده تر به نظر می رسید و نشان داد تمجیدهایی که در این یکی دو ساله از او می شود، بی دلیل نبوده است. از سال 1991 که دوریان یتس در نخستین حضورش در المپیا بعد از لی هنی به عنوان نایب قهرمانی رسید، عنوان سومی فیل هیث بهترین نتیجه برای یک بدنساز تازه وارد به شمار می رود. به جز هیث، نفرات چهارم و پنجم هم همان نفرات قابل پیش بینی بودند؛ دنیس ولف و تونی فریمن. ولف روس تبار در حالی در جای چهارم ایستاد که نسبت به سال گذشته، کمتر از حد انتظار بود و در نقطه مقابل، تونی فریمن بهترین نمایش همه عمر خود را ارائه کرد. خیلی ها معتقدند فریمن می توانست به جای ولف، در جای چهارم بایستد.

جدید ترین ردبندی آزاد کاران جهانی در سال 2014


تازه ترین رده بندی آزادکاران برتر فیلا در وزن های هشت گانه به شرح زیر است:

وزن 57 کیلوگرم:

1- حسن رحیمی از ایران

2- آمیت کومار از هند

3- نومین باتبولد از مغولستان

وزن 61 کیلوگرم:

1- بخان گویگریف از روسیه

2- جمال اوتارسلطان اف از روسیه

3- حاجی علی یف از جمهوری آذربایجان

6- مسعود اسماعیل پور از ایران

17- سید احمد محمدی از ایران

وزن 65 کیلوگرم:

1- ماگومد قربان علی اف از روسیه

2- داوید صفریان از ارمنستان

3- گانزوریگ منداخ ناریان از مغولستان

وزن 70 کیلوگرم:

1- یعقوب گور از ترکیه

2- مصطفی حسین خانی از ایران

3- پیمان یاراحمدی از ایران

13- سعید دادش پور از ایران

وزن 74 کیلوگرم:

1- جردن باروز از آمریکا

2- علی شعبان اف از بلاروس

3- سونر دمیرتاس از ترکیه

7- عزت اله اکبری از ایران

18- رضا افضلی از ایران

وزن 86 کیلوگرم:

1- ابراگیم آلداتف از اوکراین

2- رینریس سالاس پرز از کوبا

3- احسان لشگری از ایران

9- محمد جواد ابراهیمی از ایران

13- میثم مصطفی جوکار از ایران

17- علی رضا کریمی از ایران

وزن 97 کیلوگرم:

1- رضا یزدانی از ایران

2- ختاگ گازیموف از جمهوری آذربایجان

3- پاولو اولینیک از اوکراین

15- حامد طالبی زرین کمر از ایران

وزن 125 کیلوگرم:

1-حاجی مراد گاتسالوف از روسیه

2- آلن زاسیف از اوکراین

3- طاها آکگول از ترکیه

6-کمیل قاسمی از ایران

7- پرویز هادی از ایران

معرفی یک مکمل قسمت 35 (پروتئین کازئین کمپانی ON)



همانطوری که مطلع هستید دقیقاً قبل و پس از اتمام تمرینات بهترین گزینه برای انتخاب پودرهای پروتئینی، پروتئین از نوع وی (Whey) است. چرا که این فرم از پروتئین می‌تواند کمک شایانی به استارت مرحلة ریکاوری که شاید تا 48 ساعت پس از اتمام تمرینات ادامه داشته باشد کند.

اما در بین وعده‌های غذایی و قبل از خواب که عضلات برای مدتی از دسترسی به مواد مغذی محروم هستند، این پروتئین کازئین است که می‌تواند جریان آهسته اما یکنواختی از اسیدهای آمینه را به بافت عضلات تزریق کند. اصولاً پروتئین کافئین به pH معده حساس است.

در نتیجه ترکیبات موجود در ساختار این پروتئین از جمله اسیدهای آمینه خیلی کندتر نسبت به سایر فرم‌های پروتئین جذب بافت ماهیچه‌ها می‌شوند. از آنجایی که جنس پروتئین کازئین از نوع کندهضم می‌باشد، به خاطر همین موضوع یک پروتئین آنتی‌کاتابولیک و حمایتی از عضلات محسوب می‌شود.



برخی از نکات قابل ملاحظه کازئین 100 درصد گولد استاندارد

* وجود 24 گرم پروتئین کازئین میکلار (آنتی‌کاتابولیک)

* وجود حدود 5 گرم BCAA در هر پیمانه

* وجود حدود 5 گرم گلوتامین و گلوتامیک اسید در هر پیمانه

* 24 میلی‌گرم آمینوژن و درصد شکر صفر.

نام محصول: کازئین 100 درصد گولد استاندارد- دسته‌بندی: پروتئین کازئین- کمپانی تولیدکننده: اپتیموم. سایز: 2 و 4 پوند- طعم‌های موجود: موز، شکلات، وانیل، توت آبی، کلوچه، میزان و نحوة مصرف: روزانه یک الی 3 پیمانه مخلوط با آب خنک بین وعده‌های غذایی و قبل از خواب

1393


سلام به همه دوستان ، بنده سال نو را به همه به خصوص کشتی گیران عزیز تبریک میگم. و امیدوارم سالی همراه با برکت ، موفقیت  و لب خندان داشته باشید.







این هم هفت سین کشتی تقدیم به کشتی دوستان



سر زیر بغل - سر و ته یکی - سگک - سگبند - سالتو - سربند دو پی - سوبلس