KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

جدال زیبای 2 شیر مرد ایرانی در فینال وزن 84 کیلو فرنگی مسابقات جهانی بوداپست

در آخرین مبارزه وزن 84 کیلوگرم طالب نعمت پور باید به مصاف دیگر کشتی گیر ایرانی وزن 84 کیلو می رفت. 


سامان طهماسبی که 3 سالی هست به عضویت تیم کشتی فرنگی آذربایجان در آمده در دیدار نهایی مقابل طالب نعمت پور قرار گرفت.


در این دیدار زیبا و سراسر هیجان 2 پهلوون ایرانی،که طالب از شهرستان کوهدشت استان لرستان و سامان از شهر سنندج استان کردستان به جدال با یکدیگر پرداختند که طالب نعمت پور با 2 فیتوی زیبا و تماشایی توانست کشتی را به سود خود پایان دهد و قهرمان جهان شود.

اگر چه سامان طهماسبی نمایش خوبی از خود نشون داد و با کشتی روبه جلو موفق به یک بار پل زدن نعمت پور شد. و حتی موقعیت اجرای فن سالتو بارنداز را داشت که ناکام ماند و شکست نزدیکی را متحمل شد.


جالب است بدانید هدایت هر دو کشتی گیر را مربیان ایرانی بر عهده داشتند.

در یک سو عبدالله چمن گلی مربی طالب بود . و در سوی دیگر چمشید خیر آبادی که با محمد بنا ایران را قهرمان المپیک کرده بود. مربی گری سامان را برعهده داشت.


معرفی یک مکمل قسمت 25 (پمپ نیتریکس شرکت BSN )



مکمل نیتریکس شرکت BSNمکملی مناسب جهت قبل تمرین می باشد . این مکمل که به صورت تبلت می باشد.حاوی مقدار زیادی بتا آلانین می باشد. که به شما کمک می کند در زمان تمرین از انرژی بالایی برخوردار باشید.

معرفی یک مکمل قسمت24 (آرژنین شرکت آلمکس )



یکی از اصلی ترین عامل های تحریک هورمون رشد و به دنبال آن افزایش قد آرژنین می باشد.

شرکت آلمکس که شرکت نسبتا معتبری می باشد. دست به تولید مکمل آرژنین در بسته بندی 1 کیلویی زده است. که تصویر آن در بالا مشخص می باشد.

معرفی یک مکمل قسمت23 (پمپ جک 3d)



به جرات می توان گفت زمانی قویترین پمپ موجود در بازار بود.ولی امروزه به دلیل فراوانی نمونه چینی و تغییر ترکیبات نمونه اصل این مکمل شهرت قدیم خود را از دست داده است.



مکمل جک3دی شرکت یو اس پی لبز این امکان را به شما میدهد تا سخت تمرین کنید عضله بسازید ،چربی بسوزانید و از تمرین در باشگاه لذت ببرید.حتی روز هایی که حس تمرین ندارید  جکد میتواند شمارا با انگیزه ای بالا به تمرینات ورزشیتان بازگرداند.

ایران پس از 11 سال قهرمان مسابقات جهانی در مجارستان شد

معجزه‌ای که تیم ملی کشتی آزاد ایران انتظارش را می‌کشید در میدان جهانی بوداپست به وقوع پیوست و با راهیابی عزت‌الله اکبری به فینال وزن 74 کیلوگرم، تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از 11 سال بار دیگر قهرمان جهان شد تا سرانجام فرمانروایی روس‌ها را سرنگون کند و پس از 11 سال دوباره آقای کشتی جهان شود.

آخرین باری که ایران قهرمان جهان شده بود به سال 2002 و مسابقات جهانی تهران بازمی‌گشت و حالا پس از 11 سال جام قهرمانی دوباره به خانه برمی‌گردد. این، پنجمین قهرمانی ایران در کشتی آزاد جهان است. همچنین تیم ایران پس از 48 سال در خارج از خانه قهرمان جهان شد و این بار برای سوم بعنوان که خارج از کشور قهرمان دنیا شد.

مسابقه‌های جهانی 1961 یوکوهاما، 1965 منچستر، 1998 تهران و 2002 تهران چهار عنوان قهرمانی پیشین ایران در مسابقه‌های جهانی هستند.

منبع : فدراسیون کشتی

کسب 2 مقام اول مسابقات جهانی در روز نخست


در اولین روز پیکارهای مسابقات جهانی کشتی آزاد که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است. 3 کشتی گیر ما در اوزان 55،66،96 به روی تشک رفتند که در وزن 55 کیلو حسن رحیمی در دیدار فینال انتقام خود از آمیت کومار را گرفت و موفق به کسب مدال طلا شد.


در 96 کیلو نیز رضا یزدانی با قرار گیری در فینال مقابل ختاگر گازیموف و شکست دادن وی در این دیدار بار دیگر فینال 2011 باکو را تکرار کرد.


در 66 کیلو نیز مهدی تقوی در دور سوم با نتیجه نزدیک 3 به 2 به نماینده بلاروس مسابقه را واگذار کرد. و دستش از مدال دور ماند.


رده بندی تیمی:
1- روسیه 24 امتیاز
2- ایران 20 امتیاز
3- گرجستان 13 امتیاز
4- ارمنستان 10 امتیاز
5- مغولستان 10 امتیاز
6- آذربایجان 9 امتیاز
7- کوبا  9 امتیاز
8- هند    9 امتیاز
9- قرقیزستان 9 امتیاز
10- ترکیه  8 امتیاز
11- اوکراین  8 امتیاز

فروشگاه مکمل های ورزشی وبلاگ راه اندازی شد



سلام به همگی از امروز فروشگاه مکمل های ورزشی وبلاگ "کشتی گیر" آغاز به کار کرد.


هرچند مکمل های ما محدود هستند ولی تمامی مکمل ها از فروشگاه معتبر در دبی خریداری می شود.


امیدوارم با یکبار خرید از ما اعتمادتان نسبت به ما جلب شود.


شاید قیمت ها به نظر شما کمی بالا باشد ولی  به این دلیل است که مکمل ها از دبی خریداری شده و باید تا تهران ارسال شود. پس این باعث گرانی اندک آن شده است.


از دوستان عزیز خودم خواهشمندم از من خرید کنند تا اعتماد دیگران هم به ما جلب شود.


جهت مشاهده اقلام به بخش صفحات وبلاگ قسمت فروشگاه مکمل های ورزشی مراجعه کنید.

قرعه مناسب رضا یزدانی در جام جهانی مجارستان

در وزن 96 کیلوگرم که 33 کشتی گیر بروی باسکول رفتند رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ایوان یانکوفسکی از بلاروس مسابقه می دهد. وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه رضایلدیریم از ترکیه و ساندو از کانادا روبرو می شود. در گروه یزدانی داتو کراشویلی از گرجستان، ینوکیان از ارمنستان و اولینیک از اوکراین از مدعیان محسوب می شوند.

قرعه سخت برای رحیمی و تقوی

در وزن 55 کیلوگرم  که 34 کشتی گیر حضور دارند، حسن رحیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف رسول کالیف از قزاقستان می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار آندریف از بلاروس و کیم از کره جنوبی روبرو می شود. در گروه رحیمی نریمان اسرافیلوف از روسیه و گئورگی ادیریاشویلی از گرجستان و کانگ ایل یانگ از کره شمالی از دیگر نفرات سرشناس هستند.


در وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف یانگو جانگ از کره جنوبی می رود. وی در صورت برتری در دور سوم با به مصاف برنده دیدار یاکوپ گور از ترکیه و ماگمود قربان علی یف از روسیه خواهد رفت. در گروه نماینده ایران دیوید صفریان از ارمنستان، برنت متکالف از آمریکا و کنستانتین خابالاشویلی از گرجستان از دیگر نفرات سرشناس هستند.در این وزن 39 کشتی گیر بروی باسکول رفته اند.

منبع : فدراسیون کشتی

گاتسالوف جایگزین آلن خوگایف در 120 کیلو روسیه


دارنده مدال طلای جهان گفت: با سرعت و استقامت کمبود قدرتم را در سنگین وزن جبران می‌کنم.


 حاجی مراد گاتسالوف قهرمان جهان در وزن 96 کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: با تصمیم کادر فنی تیم ملی من به جای آلن خوگایف که تجربه بین‌المللی زیادی ندارد در وزن 120 کیلوگرم در رقابت‌های جهانی مجارستان به میدان می‌روم.


وی ادامه داد: درست است که نسبت به حریفانم از نظر قدرتی چربش کمتری دارم ولی این مشکل را با سرعت و استقامت جبران می‌کنم.


گاتسالوف خاطر نشان کرد: من اغلب با آرتور تایمازوف قهرمان المپیک و جهان در اوستیا تمرین کرده‌ام و شیوه مبارزات سنگین وزن را می‌دانم.

منبع : فدراسیون کشتی

1 روز تا شروع مسابقات جهانی کشتی مجارستان

فردا وزن کشی اوزان 55،66،96 کشتی آزاد میباشد.و از دوشنبه مسابقات با کشتی آزاد آغاز می شود.


لازم به ذکر است مسابقات کشتی فرنگی از روز پنجشنبه با وزن کشی وزن 55 کیلو آغاز می شود.

نفرات شرکت کننده در مستر المپیا 2013

1) Abbaspour, Baitollah ... IRAN

2) Elssbiay, Mamdouh ... Egypt

3) Pakulski, Ben ... Canada

4) Piotrkowicz, Robert ... Poland

5) Obaid, Essa ... UAE

6) Winklaar, Roelly ... Curacao

7) Beyeke, Lionel ... France

8) Wolf, Dennis ... Germany

9) Martinez, Victor ... Dominican Republic

10) Centopani, Evan ... USA

11) Cutler, Jay ... USA

12) Curry, Brandon ... USA

13) Freeman, Toney ... USA

14) Jackson, Dexter ... USA

15) Jackson, Johnnie ... USA

16) Heath, Phil ... USA

17) McMillan, Cedric ... USA

18) Rhoden, Shawn ... USA

19) Warren, Branch ... USA

20) Greene, Kai ... USA


از نکات قابل توجه میتوان به غیبت یاماگاشی ورزشکار ژاپنی اشاره کرد.

جالب است بدانید بیتو الله ادعا کرده که میتواند جز 8 ورزشکار برتر باشد.

نفس عمل کار خوبی است.ولی با توجه به رقبا و داوری مسابقات به نظر من رتبه او بین 12 تا 16 میتواند باشد.

پیشبینی بنده در رتبه بندی بدین شکل می باشد. 1) فیل هیٍث 2) جی کاتلر 3) کای گرین  و در رتبه های بعدی دنیس ولف،دکستر جکسون، ویکتر مارتینز،برانچ بران،اوان سنتو پانی و ...


معرفی یک استرویید قسمت4 ( آراتست)


اراتست استروئتد جدیدی است که در مکزیک تولید شوده و به منظور استفاده در مصارف دامپزشکی عرضه گردیده است.این دارو امروزه به شدت مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفته ودر سه نوع مختلف عرضه میشود .250.500.2500

اراتست بدون انکه افزایش محسوسی در احتباس اب واملاح از خود نشان دهد.قدرت بدنی رو به خوبی تقویت میکند.به دنبال اولین دوره مصرف این دارو افزایش 5    الی   5/ 12کیلو گرمی عضله خشک و مطلوب چندان هم دور از انتظار نیست و از این نظر می توان (اراتست)را با (سوستانون250) مقایسه کرد..کسانی که از این دارو بهره میگیرند از اثار مثبت و همچنین قیمت پایین ان اظهار رضایت کرده اند.

ترکیب اعزامی تیم کشتی آزاد و فرنگی آذربایجان به جام جهانی مجارستان

کشتی آزاد:
55 کیلوگرم: یاشار علی اف
60 کیلوگرم: حاجی علی اف
66 کیلوگرم: آقا حسین مصطفی یف
74 کیلوگرم: جبرئیل حسن اف
84 کیلوگرم: الکساندر گوتسیف
96 کیلوگرم: ختاگ گازیموف
120 کیلوگرم: جمال الدین ماگومدوف

 


کشتی فرنگی:
55 کیلوگرم: اورهان احمد اف
60 کیلوگرم: کامران محمد اف
66 کیلوگرم: حسن علی اف
74 کیلوگرم: رفیق حسین‌اف
84 کیلوگرم: سامان طهماسبی
96 کیلوگرم: شالوا گادابادزه
120 کیلوگرم: زائور مهر علی اف


نکته قابل توجه حضور سامان طهماسبی کشتی گیر ایرانی در وزن 84کیلوگرم فرنگی و جمشید خیرآبادی در کادر فنی تیم آذربایجان می باشد.

معرفی یک مکمل قسمت22 (هیدرو وی شرکت اپتیموم)



پلاتینیوم هیدرو وی PLATINUM HYDROWHEY یکی از آخرین محصولات شرکت اپتیموم نوتریشن پا به عرصه رقابت در بین مکمل های پروتئینی گذاشته است . این پروتئین با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ساخت پروتئین تهیه شده و بر اساس گفته سازندگان این محصول در مقابل رقیبان خود سریعترین زمان جذب پروتئین رو دارا می باشد. وجود 30 گرم از بهترین نوع پروتئین در مقایسه با 24 گرم پروتئین موجود در وی 100% استاندارد این مکمل رو یک قدم فراتر از بهترین پروتئین 6 سال گذشته دنیا قرار می دهد

کشتی در المپیک ماندگار شد

بالاخره پس از کلی کش و قوس کشتی در المپیک 2020 توکیو ماندگار شد.

پیش از این اعضای هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک کشتی را از مجموع 25 رشته اصلی بازیهای المپیک خارج کرده بودند، اما امروز این رشته همراه با اسکواش و بیسبال -  سافت بال رقابت خود را برای حضور در بازیهای سی و دوم و سی و سوم انجام داد و کشتی با کسب بیشترین رای بار دیگر به عنوان یکی از رشته های اصلی قرار گرفت.

این رای گیری امروز و در جریان یکصد و بیست و پنجمین نشست IOC در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد که ابتدا نمایندگان سه رشته اسکواش، بسیبال و کشتی به ترتیب به مدت 30 دقیقه آخرین نظرات خود را مطرح کردند و سپس رای گیری صورت گرفت، که کشتی یکی از قدیمی ترین ورزشهای حاضر در المپیک و ورزش اول ایران با بیشترین رای در المپیک باقی ماند.

در این جلسه اعضای کمیته بین المپیک با 48 رأی تصمیم گرفتند تا کشتی در المپیک 2020 توکیو حضور داشته باشد و ورزش‌های بیس‌بال با 26 و اسکواش با 21 رأی نتوانستند جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

فدراسیون کشتی

ترکیب اعزامی کشتی آزاد روسیه به جام جهانی مجارستان


ترکیب تیم کشتی آزاد روسه برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان به شرح زیر است.

نفرات داخل (پرانتز) ،افراد ذخیره هستند.


55 کیلوگرم: نریمان اسرافیلوف (عظمت توسکایف)

60 کیلوگرم: بخان گویگریف (بسیک کودوخوف)

66 کیلوگرم: ماگومد قربان علی‌یف(سوسلان رامونوف)

74 کیلوگرم: دنیس چارگوش(کاهابر هوبژتی)

84 کیلوگرم: شامیل کودای ماگومداف (آنزور اوریشف)

96 کیلوگرم: آنزور بولتوکایف (عبدالسلام گادیسوف)

120 کیلوگرم: حاجی مراد گاتسالوف (آلن خوگایف)


نکته قابل توجه حضور یکی از بهترین 96 کیلو های تاریخ "حاجی مراد گاتسالوف"در وزن 120 کیلوگرم می باشد.

بیت الله عباسپور برای بار دوم موفق به کسب جواز حضور در مستر المپیا شد


شیر مرد ایرانی ، بیتو عباسپور با غرش در مسابقات نوردیک فنلاند2013 و کسب مقام اول موفق به کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2013 شد.


بیت الله که متولد شهرستان قهرمان پرور بیجار می باشد.پیش از این در مستر المپیا 2012 حضور داشت. وبار دیگر با حضور خود در این مسابقات ضمینه ساز شادی مردم ایران به ویژه ورزشکاران رشته پرورش اندام گردید.


لازم به ذکر است که تا به حال هیچ ورزشکار ایرانی موفق به حضور در این مسابقات نشده بود.

تبریک فراوان به آقای عباسپور که واقعا لیاقت این جایگاه را دارد. و به امید حضور وی در جمع 10 نفر برتر مستر المپیا.

جملات زیبای آرنولد در مورد بدنسازی


1- بدنسازی 90درصد اراده و پشتکار است و 10درصد تمرین ، تغذیه،مکمل و ...


2- به راستی که بهترین حس آدمی زمانی است که بدن دچار دم عضلانی می باشد.


3- دو تکرار آخر در ست آخر چیزی است که فرق قهرمان مسابقات را با بقیه مشخص میکند.

معرفی یک مکمل قسمت 21 (وی شرکت انگلیسی phD)

phD یک شرکت مکمل سازی واقع در کشور انگلستان می باشد.که محصولات آن از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار است.


یک مخلوط ویژه از پروتئین کنسانتره و ایزوله همراه با اسیدهای آمینه شاخه‌دار و گلوتامین .
ریکاوری ، حفظ عضلات ، تغذیه عضلات با پروتئین خالص ، بهبود سطح ایمنی بدن ورزشکاران ، طعم بسیار عالی  و سهولت ترکیب و مخلوط شدن با مایعات
این محصول حاوی ترکیبات Cholecystokinin (CCK) و Glucagon like peptide (GLP-1)می‌باشد که یک جفت بسیارعالی ترکیبات فرونشاندن اشتها در حد کم به آن اضافه شده است .
قابل استفاده برای هر دو جنس مونث و مذکر به دنبال دریافت پروتئین با کیفیت از رژیم غذایی‌شان هستند و کسب عضلات با کیفیت و تحلیل چربی بدن .
 


ترکیب استفاده این محصول همراه با محصول PhD Lean degree یک انتخاب و ترکیب بسیار عالی برای کاهش بافت چربی و رشد بافت ماهیچه‌ای می‌باشد  .
زمانی که به دنبال کاهش بافت چربی بدن هستید مصرف فارما وی به همراه لین دگری در میان وعده های غذایی یا همراه غذا به شما در دریافت پروتئین بیشتر و کاهش قشر چربی و حفظ عضلات کمک خواهد کرد همچنین ان سطح قند خون را ثابت نگه داشته و باعث افزایش سرعت متابولیسم می‌شود هیمن امر سبب می‌شود تا از هورمون انسولین که دشمن رژیم ‌های کاهش چربی و دوره‌های کات است مصون بمانید و بتوانید آن را مهار کرده و در مواقع مورد نیاز به آن بپردازید تا حداکثر نتیجه را در جهت هدفتان که همان کسب حداکثر عضله با حداقل درصد چربی است کسب کنید .
این واقعا بهتر است موقعی که با آب مخلوط می‌شود تا پروتئین ممکن را دریافت نمایید هر دو الی 3 ساعت یک وعده غذایی با حداقل چربی و کربوهیدرات در واقع 5 الی 7 وعده غذایی کم حجم در طول روز همراه با مصرف این استک phd بهترین نتیجه را در رژیم‌های کات و چربی سوزی برای شما به ارمغان خواهد آورد .
لین دگری یک چربی سوز درموژنیک است که سرعت چربی سوزی را افزایش داده ، سرعت متابولیسم را بهبود بخشیده و استفاده از چربی‌های ذخیره شده در جهت تامین انرژی را افزایش می‌دهد لین دگری حاوی ترکیبات Phosphatidlyserine بوده که از تحلیل عضلات و تجریه ان‌ها جلوگیری می‌کند.
استفاده از این استک مکمل‌های phd به زودی بدنی با حداقل درصد چربی و عضلانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .
هر سروینگ حاوی :
Calories 402
 Protein 80
Carbohydrates 7.36
Fats 6.4