KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

معرفی یک مکمل قسمت 3 (کراتین سل مس بی اس ان )


سل مس برنده بهترین کراتین در سالهای 2005 تا 2009 بوده است. این محصول، یکی از مشهورترین مکملهای ورزشی در صنعت مکمل سازی جهان در سالهای گذشته به شمار می رود . CellMass محصولی ست از شرکت BSN که جهت بدست آوردن حجم پس از تمرین و شبانه، و نیز ریکاوری و عملکرد بالقوه در بدن طراحی شده است.


پیشبرد این سه فرآیند توسط ترکیب واحدی از آمینو اسیدها، مواد معدنی و الکترولیت های مهمی انجام می شود که به سرعت جذب سلولهای ماهیچه ای، جهت سوخت گیری مجدد شده، ذخایر ATP را به حداکثر رسانده و عضلات در حال رشد شما را از خود اشباع می کند. به همین دلیل اگر این مکمل را امروز مصرف کنید، روز بعد اثر آن را در بدن خود حس خواهید کرد.


سل‌مس به منظور اطمینان از ترمیم کامل سلولهای تخریب شده عضلات شما، ترکیب خود را مجهز به ماده گلوتامین AKG نموده است تا بدین وسیله حداکثر اثرات آنتی کاتابولیکی به ارمغان آورده و از تخریب هرگونه بافت عضلانی جلوگیری کند!

معرفی یک مکمل قسمت 2 (وی پروتئین ایزوله سینجکس شرکت وی پی ایکس)


Vpx مفتخر است که این محصول را به شما معرفی کند.

10 سال پیش VPX اولین کمپانی بود که وی پروتئین ایزوله شده (فیلتر شده) را به بازار عرضه کرد که این عمل یک جنبشی در صنعت مکمل ها به وجود آورد  زیرا تا آن موقع وی پروتئین به صورت موجود نبود پس از سالها تحقیق و بهبود محصول، Syngex به وجود آمد که در صد خلوص بالایی دارد.


یکی از راههای کم کردن وزن کنترل هورمون انسولین و داشتن رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین است.مهمترین و موثر ترین راه برای کاهش وزن داشتن رژیم غذایی با پروتئین بالا و کربوهیدرات پایین است.

پروتئین آنزیمی را در بدن آزاد می کند به نام گلوکاگون که باعث می شود چربی  به انرژی تبدیل شود، همچنین پروتئین بافت ماهیچه و عضلات را می سازد و هرچه عضلات بیشتر باشد ظرفیت چربی سوزی بیشتر می شود.برای هضم پروتئین بدن انسان نیاز به مقدار زیادی انرژی دارد که به این پدیده اثر گرمایی می گویند
Syngex می تواند مکمل خوبی برای رژیم غذایی شما باشد.

معرفی یک مکمل قسمت 1 (پروتئین کمبت شرکت ماسل فارم)


یکی از بهترین و پرفروش ترین پروتئین های حال حاضر که با ترکیبی خاص نیاز روزانه شما به پروتئین و سایر مواد مورد نیاز را برطرف مینماید.این پروتین 8 ساعت نیاز های امینو اسیدی بدن شما رو براورده میکند و از انواع پروتیین ( 3 مدل وی کازیین البومین ) و انزیم جذب برای جذب بهتر تشکیل شده.


برای سالیات طولانی بدنسازان و ورزشکاران می دانستند که پروتئین کلید رسیدن به حجم، قدرت و نیرو است. ولی دریافت مقادیر زیاد پروتئین از طریق غذا برای بیشتر ما مشکل است. برای همین است که پودر های پروتئینی بخش زیادی از قفسه های غذا های کمکی را اشغال کرده اند. مشکل اینجاست که تعداد کمی – و شاید هیچ کدام- از این محصولات متمایز از بقیه هستند. بسیاری از شرکت های تولید مکمل به حداقل ها اکتفا می کنند.

ولی به عنوان کسی که برای رژیم غذاییش پروتئین لازم دارد، از خودتان بپرسید آیا "حداقل" چیزی است که از مکملتان می خواهید؟ آیا در تمرینات حداقل تلاشتان را می کنید؟ ما فکر می کنیم اینطور نیست. حجیم و عضلانی شدن خیلی با "حداقل" فرق دارد!

هیچ کس این موضوع را بهتر از گروه علمی ماسل فارم نمی داند. ما با تلاش بسیار بهترین ترکیب موجود را طراحی کردیم. کار ما استاندارد جدیدی در این زمینه است. کمبت به علت داشتن یک ماتریکس مهندسی شده که شامل وی پروتئین، پروتئین مجزا و هیدرولیز شده و آلبومین تخم مرغ و میسل های کازئین است، بهترین مکمل آزاد سازی در طی زمان است! از آنجا که هر پروتئین با سرعت خودش هضم می شود، پروتئین ها فقط به طور ناگهانی بعد از مصرف به خون نمی ریزند، بلکه به طور تدریجی تا 8 ساعت بعد از مصرف وارد خون می شوند!

سیستم پیشرفته آزاد سازی در طول زمان

برای بهینه کردن رشد ماهیچه و تضمین مصرف مناسب پروتئین، محققان ماسل فارم اصرار داشتند این محصول را با محصولات دیگری که با سرعت های مختلف هضم می شوند ترکیب کنند. بی سی ای ای و گلوتامین اضافه شده به ترمیم، بهبود و مصرف نیتروژن کمک می کند و ترکیب هضمی آن برای بیشترین استفاده از مواد مغذی مناسب است. بعلاوه دقت کرده ایم که راحت حل شود و طعم خوبی داشته باشد. پودر کمبت قطعا یک گام جلوتر از صنعت پودر های پروتینی است.

· پروتئین مجزای وی: بیشترین بازده پروتئینی ممکن از میان منابع پروتئین وی. WPI به سرعت هضم و جذب می شود.

· پروتئین وی نیمه هضم شده: وی هیدرولیز شده پروتیئنی است که به قطعات کوچکتری خرد شده که راحتتر هضم شود. سریع ترین فرم هضم پروتئین وی است و اول از همه به خون می رسد. وی هیدرولیز شده منبع مناسبی از آمینواسید ها برای رسیدن به ماهیچه فراهم می کند

 کازئین میسلی: کازئین میسلی به آرامی هضم می شود و جریان امینو اسید ها را در طی چند ساعت برقرار می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که این ماده می تواند مانع از تخریب ماهیچه در طول زمان شود.

کنسانتره پروتئین وی: این محصول نسبت به بقیه به غذای واقعی نزدیک تر است. این ماده شامل زیر واحد هایی مانند آلفا لاکتو گلوبین و لاکتوفرین است

آلبومین تخم مرغ: این ماده دسترسی زیستی بالایی دارد وبرای بیشتر افراد قابل مصرف است. آلبومین تخم مرغ دارای سطح بالای بی سی ای ای و آرجنین است. آلبومین تخم مرغ به رشد ماهیچه و تولید هورمون ها کمک می کند

ترکیب آنزیم های هضم کننده: آنزیم های هضم کننده مواد غذایی را در مسیر گوارشی خرد می کنند تا به راحتی جذب خون شوند. پودر کمبت حاوی 60 میلی گرم از یک آنزیم هضم کننده است که به هضم و جذب مواد لازم برای ساخت ماهیچه کمک می کند. بدن نمی تواند چیزی که هضم نمی کند را جذب کند

بی سی ای ای و گلوتامین افزوده: اسیدامینه های شاخه دار ال لوسین، ال ایزولوسین و ال والین مهمترین آمینو اسید ها برای حفظ ترمیم و تشکیل ماهیچه هستند. به طور خاص گفته شده که ال لوسین به سنتز پروتئین و درنتیجه ماهیچه کمک می کند. ال گلوتامین امینو اسیدی است که گفته شده به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. برخی می گویند ال گلوتامین به بهبود و احیا کمک می کند. ال گلوتامین و بی سی ای ای ها در کنار هم در پودر به رشد و ترمیم ماهیچه کمک می کنند. برای همین است که مفتخریم پودر کمبت را پیشترفته ترین مکمل بنامیم 

طریقه مصرف در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

ال-آرژنین چیست؟

آمینو اسید عضله ساز

ال_آرژنین چیست و از چه منابعی تامین می شود؟ آرژنین یک آمینواسید نیمه ضروری است {آرژنین سازنده بلوک پروتئنی است که باعث اتساع عروق می شود}

وهم اکنون می دانیم که ارژنین ماده ی اولیه گاز نیتریک اکسید است.

ارژنین جزء ان دسته از امینو اسیدهاست که بدن قادر به ساختن ان به صورت طبیعی نیستو باید مقدار مورد نیازش رااز خارج تامین کند به همین دلیل بسیار مهم استکه دقت کنیم تا وعده های غذایی غنی از ارژنین باشند.

ارژنین در آجیل و دانه های روغنی مثل بادام زمینی و بادام به وفور یافت می شود.همچنین می توان مقداری آرژنیندر شکلات و کشمش نیز پیدا نمود.

آرژنین چه وظیفه ای در بدن به عهده می گیرد وتحقیقات دانشمندان چه مدارکی را در حمایت از این آ مینو اسید ارائه می دهد؟

آرژنین برای به انجام رسیدن بسیاری از پروسه های مربوط به فیز یو لوژی عضلات ضروری است.

این پروسه ها شامل ترشح هورمون ها افزایش تولید هورمون رشد پاکسازی و دفع سموم تولید شده در بدن و سیستم دفاعی بدن در مقابل امراض.

به دلیل این که آ رژنین ماده اولیه و تشکیل دهنده نیتریک اکسید است:اغلب به منظور تقویت قوای ***ی نیز استفاده می شود.

مکمل های حاوی آرژنین به سبب اینکه آرژنین توانایی تولید نیتریک اکسید را دارد در بین مردم رواج یافته اند و همچنین این آمینو اسید قادر به پاکسازی رادیکالهای آزاد از خون،بهبود عملکرد سیگنال های سلول های عضلانی،رها سازی هورمون رشد،حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدن است.

بدنسازان باید به دلیل خاصیت تعدیل نمک نیز به آرژنین علاقمند باشند زیرا از دست ندادن آب زیر پوست که به دلیل احتباس آب و نمک در بدن اتفاف می افتد باعث میشود تا بدن ظاهری نرم و پف آلود داشته باشد و عضلات صاف و فاقد بر آمدگی به نظر برسند. حفظ نیتروژن بوسیله مصرف نیتروژن مسئله ای است که بین بدنسازان و دانشمندان مورد توافق است.همچنین اعتقاد بر این است که آرژنین قطعا برای رشد مؤثر است که به سبب توانایی در اتساع عروق و سهم آن در سنتز پروتئین است.

چه آفرادی به آرژنین نیاز دارند و چه مقدار از آن کمبود محسوب میشود


هر کسی .افرادی که بیشترین میزان نیاز را به آرژنین دارند؛نوجوانان ، بچه های کمتر از هفت سال ،قهرمانان ،اشخاصی که سعی دارند وزن خود را کاهش دهند و افراد مسن.

در افراد بزرگسال ،آرژنین یک آمینو اسید غیر ضروری محسوب میشود.برای کودکان در مقایسه با بزرگسالان یک آمینو اسید ضروری برای تقویت و توسعه سیستم ایمنی در دوران بلوغ محسوب میشود.افرادی که دچار آسیبدیدگی هستند نیز میتوانند از فواید مکملهی حاوی آرژنین بهره مند گردند زیرا کمبود آرژنین در بدن زمانی که برای ترمیم جراحت نیاز است را افزایش میدهد.

کسانی که نظر به فوائد ***ی آرژنین دارند نیز میتوانند از خاصیت اتساع عروق آن بهره مند گردند.آرژنین باعث افزایش قطر و ضخامت عروق خونی میشود که دبه موجب آن در هنگام کشش و انقیاض خون بیشتری وارد عضلات میشود.

وجود آرژنین باعث افزایش بازده تمرینات سخت بدنسازان میشود.مکمل های حاوی آرژنین میتوانند سطح سیستم ایمنی بدن را ارتقا دهند،در نتیجه بدنسازان میتوانند سخت تر تمرین کنند و نگران تاثیرات محدود کننده ء این نوع تمرین و تمرین زدگی که پیامد احتمالی آن است بر سیستم ایمنی بدنشان نباشند.

بدنسازانی که دوره های مصرف دارو های آندروژنی و استروئید های آنابولیک را قطع میکنندنیز میتوانند از مصرف آرژنین سود ببرند.

آرژنین قادر است تا سطح هورمون رشد را در بدن افزایش دهد و اینکار را از طریق تقویت اکسیژن مایعو پشتیبانی از فشار خون سالم انجام میدهد.به همین دلیل مکمل آرژنین میتواند برای اشخاصی که قصد کاهش وزن دارند نیز مفید واقع شود.

چه میزان از این مکل باید مصرف شود و آیا اثر جانبی نیز در پی دارد؟


افرادی که ناراحتی قلبی و یا سبقه مشکلات روحی وروانی دارندباید با پزشک معالجشان برای مصرف آرژنین به صورت مکمل مشورت کنند.

با هیچ نوع آمینو اسیدی امکان "اور دز"(مصرف بیش از اندازه) وجود ندارد .مصرف خیلی زیاد آرژنین میتواند منجر به اسهال ،ضعف و سستی و حالت تهوع شود.

هنوز دز واضح و مشخصی که بهترین نتیجه را در بر داشته باشد برای این مکمل مشخص نشده است بنابراین باید با استفاده از آزمون و خطا میزان مناسب را برای خود بدست آورید.

یک دز خفیف برای مدت یک هفته در نظر بگیرید ،اگر موثر نبود و اثر جانبی نیز در پی نداشت مقدار مصرف را تا جایی افزایش دهید که سود آن به حد اکثر و ا ثرات جانبی آن به حد اقل باشد.با دوبار افزایش میزان مصرف میتوانید بهترین دز را برای خودتان پیدا کنید(3-9 گرم)این روش شبیه شیوه ای است که برخی از بدنسازان که مبادرت به مصرف انسولین و داروهای استروئیدی میکنند مورد استفاده قرار میدهند.

اغلب پودر های پروتئینی موجود در فروشگاه ها با آمینو اسیدهایی نظیر آرژنین تقویت میشوند. با داشتن این پیش زمینه باید توجه ویژه ای به میزان آرژنینی که از منابع مختلف وارد بدن میکنید نشان دهید.

اگر احساس میکنید قادر به استفاده از روش فوق الذکر برا یافتن میزان دز مناسب خودتان نیستید و این روش برایتان مشکل ساز است میتوانید از دستور العمل مندرج بر روی بسته بندی مکمل ها که از سوی شرکت های تولید کننده توصیه میشوند استفاده کنید.


محرومیت دو ساله برای علیرضا گودرزی کشتیگیر وزن 96 کیلوگرم تهران

دکتر علی طاهری رئیس کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون کشتی در این رابطه اعلام کرد:

" در جریان مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، آقای علیرضا گودرزی علیرغم اعلام جهت انجام نمونه گیری کنترل دوپینگ با افسر اخذ کنترل دوپینگ و پزشک ناظر مسابقات همکاری نکرده و حتی از امضای برگه ابلاغیه و مراجعه به ایستگاه کنترل دوپینگ خودداری می‌نماید.

علیرضا گودرزی به دلیل امتناع از دادن تست دوپینگ، دو سال محروم می شود.

28 کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی آزاد

مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای شرکت در رقابتهای جهانی مجارستان روزهای 18 تا 28 تیرماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می شود.

پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، 28 کشتی‌گیر به اردو دعوت شدند که مهدی تقوی از جمله دعوت شدگان است.

اسامی نفرات دعوت شده در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...