KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

معرفی یک مکمل قسمت 1 (پروتئین کمبت شرکت ماسل فارم)


یکی از بهترین و پرفروش ترین پروتئین های حال حاضر که با ترکیبی خاص نیاز روزانه شما به پروتئین و سایر مواد مورد نیاز را برطرف مینماید.این پروتین 8 ساعت نیاز های امینو اسیدی بدن شما رو براورده میکند و از انواع پروتیین ( 3 مدل وی کازیین البومین ) و انزیم جذب برای جذب بهتر تشکیل شده.


برای سالیات طولانی بدنسازان و ورزشکاران می دانستند که پروتئین کلید رسیدن به حجم، قدرت و نیرو است. ولی دریافت مقادیر زیاد پروتئین از طریق غذا برای بیشتر ما مشکل است. برای همین است که پودر های پروتئینی بخش زیادی از قفسه های غذا های کمکی را اشغال کرده اند. مشکل اینجاست که تعداد کمی – و شاید هیچ کدام- از این محصولات متمایز از بقیه هستند. بسیاری از شرکت های تولید مکمل به حداقل ها اکتفا می کنند.

ولی به عنوان کسی که برای رژیم غذاییش پروتئین لازم دارد، از خودتان بپرسید آیا "حداقل" چیزی است که از مکملتان می خواهید؟ آیا در تمرینات حداقل تلاشتان را می کنید؟ ما فکر می کنیم اینطور نیست. حجیم و عضلانی شدن خیلی با "حداقل" فرق دارد!

هیچ کس این موضوع را بهتر از گروه علمی ماسل فارم نمی داند. ما با تلاش بسیار بهترین ترکیب موجود را طراحی کردیم. کار ما استاندارد جدیدی در این زمینه است. کمبت به علت داشتن یک ماتریکس مهندسی شده که شامل وی پروتئین، پروتئین مجزا و هیدرولیز شده و آلبومین تخم مرغ و میسل های کازئین است، بهترین مکمل آزاد سازی در طی زمان است! از آنجا که هر پروتئین با سرعت خودش هضم می شود، پروتئین ها فقط به طور ناگهانی بعد از مصرف به خون نمی ریزند، بلکه به طور تدریجی تا 8 ساعت بعد از مصرف وارد خون می شوند!

سیستم پیشرفته آزاد سازی در طول زمان

برای بهینه کردن رشد ماهیچه و تضمین مصرف مناسب پروتئین، محققان ماسل فارم اصرار داشتند این محصول را با محصولات دیگری که با سرعت های مختلف هضم می شوند ترکیب کنند. بی سی ای ای و گلوتامین اضافه شده به ترمیم، بهبود و مصرف نیتروژن کمک می کند و ترکیب هضمی آن برای بیشترین استفاده از مواد مغذی مناسب است. بعلاوه دقت کرده ایم که راحت حل شود و طعم خوبی داشته باشد. پودر کمبت قطعا یک گام جلوتر از صنعت پودر های پروتینی است.

· پروتئین مجزای وی: بیشترین بازده پروتئینی ممکن از میان منابع پروتئین وی. WPI به سرعت هضم و جذب می شود.

· پروتئین وی نیمه هضم شده: وی هیدرولیز شده پروتیئنی است که به قطعات کوچکتری خرد شده که راحتتر هضم شود. سریع ترین فرم هضم پروتئین وی است و اول از همه به خون می رسد. وی هیدرولیز شده منبع مناسبی از آمینواسید ها برای رسیدن به ماهیچه فراهم می کند

 کازئین میسلی: کازئین میسلی به آرامی هضم می شود و جریان امینو اسید ها را در طی چند ساعت برقرار می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که این ماده می تواند مانع از تخریب ماهیچه در طول زمان شود.

کنسانتره پروتئین وی: این محصول نسبت به بقیه به غذای واقعی نزدیک تر است. این ماده شامل زیر واحد هایی مانند آلفا لاکتو گلوبین و لاکتوفرین است

آلبومین تخم مرغ: این ماده دسترسی زیستی بالایی دارد وبرای بیشتر افراد قابل مصرف است. آلبومین تخم مرغ دارای سطح بالای بی سی ای ای و آرجنین است. آلبومین تخم مرغ به رشد ماهیچه و تولید هورمون ها کمک می کند

ترکیب آنزیم های هضم کننده: آنزیم های هضم کننده مواد غذایی را در مسیر گوارشی خرد می کنند تا به راحتی جذب خون شوند. پودر کمبت حاوی 60 میلی گرم از یک آنزیم هضم کننده است که به هضم و جذب مواد لازم برای ساخت ماهیچه کمک می کند. بدن نمی تواند چیزی که هضم نمی کند را جذب کند

بی سی ای ای و گلوتامین افزوده: اسیدامینه های شاخه دار ال لوسین، ال ایزولوسین و ال والین مهمترین آمینو اسید ها برای حفظ ترمیم و تشکیل ماهیچه هستند. به طور خاص گفته شده که ال لوسین به سنتز پروتئین و درنتیجه ماهیچه کمک می کند. ال گلوتامین امینو اسیدی است که گفته شده به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. برخی می گویند ال گلوتامین به بهبود و احیا کمک می کند. ال گلوتامین و بی سی ای ای ها در کنار هم در پودر به رشد و ترمیم ماهیچه کمک می کنند. برای همین است که مفتخریم پودر کمبت را پیشترفته ترین مکمل بنامیم 

طریقه مصرف در ادامه مطلب


 طریق استفاده پودر کمبت: به عنوان یک مکمل غذایی، 1 تا 2 اسکوپ از پودر را با 8 تا 12 از آب سرد یا هر نوشیدنی دیگری مخلوط کنید. مقدار آب را تغییر دهید تا به قوام و طعم مورد علاقتان برسید. برای رشد بهینه 2 تا 3 بار در روز مصرف کنید.

برای آقایان: به عنوان یک مکمل غذایی، 2 اسکوپ از پودر (48 گرم) را با 8 تا 12 از آب سرد یا هر نوشیدنی دیگری مخلوط کنید. برای رشد بهینه 2 تا 3 بار در روز مصرف کنید. برای افزایش میزان دریافت در هر وعده و طعم بهتر بجای آب از شیر کم یا بدون چربی استفاده کنید.

برای خانم ها: به عنوان یک مکمل غذایی، 1 اسکوپ از پودر را با 4 تا 6 از آب سرد یا هر نوشیدنی دیگری مخلوط کنید. مقدار آب را تغییر دهید تا به قوام و طعم مورد علاقتان برسید. برای رسیدن به بهترین فرم 2 تا 3 بار در روز مصرف کنید. برای افزایش میزان دریافت در هر وعده و طعم بهتر بجای آب از شیر کم یا بدون چربی استفاده کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrab kamali سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 16:53 http://mehrabkaali.blogsky.com

Salam
Kheili jalebe
Mamnoon

Salam mer30 az nazaret

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد