KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

معرفی یک استرویید قسمت 5 (دیانابول)

دیانابول خاصیت اندروژنی خیلی ضعیف و بالعکس خاصیت آنابولیکی ‏فوق العاده ای دارد و به همین علت مصرف آن در ‏میان ورزشکا ران شیوع بالایی دارد .

این دارو به صورت قرصهای ۵ و در برخی موارد نیز ۱۰ میلی گرمی‌تهیه شده و به بازار عرضه می‌شود. این دارو علیرغم اینکه دارویی قدیمی‌است اما هنوز هم به عنوان دارویی موثر در افزایش حجم و قدرت بدنی از آن استفاده می‌شود. اطلاع از این نکته برای کسانی که قصد استفاده از این دارو را داشته و یا از آن استفاده می‌کنند لازم است که « دیانابول » موجب احتباس آب و املاح فراوان در بدن شده و در حجم گسترده ای نیز به هورمونهای جنسی زنانه مثل استروژن تبدیل می‌شود.

مقالات ارائه شده در بخش استروئیدها و داروهای نیروزا،صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در زمینه این داروها می‌باشد.ضمنا مقادیر گفته شده در این مقالات جنبه تئوری دارند و استفاده از این دارو‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

 

امروزه این دارو در کشورهای مختلف و تحت عناوین تجارتی گوناگون تهیه و تولید می‌شود. از معروفترین این نمونه‌ها می‌توان به « متاندروستونولون » و در بازار با نامهای Dianabol(ساخت آمریکا)- Methan (ساخت روسیه ) – Methandon(ساخت تایلند) Pronobol- (ساخت هند)- Refovit (ساخت مکزیک) یافت می‌شود که نوع روسی آن دارای درجه بالایی است و استفاده کنندگان معمولا این را نمی‌دانند و البته نوع تقلبی این دارو به صورت ماهرانه ای درست شده است . نوع مکزیکی آن که صورت تزریقی این دارو است که محتوی۲۵میگرم بر میلی لیتر از این ماده میباشد و یک شیشه ۵۰ میلی لیتری حاوی ۲۵ قرص دیانابول میباشد اما هنوز عده ای معتقدند مصرف این دارو به صورت قرص آن دارای جوابگویی بهتری است. از نمونه‌های اولیه این دارو برای درمان زندانیان جنگی آزاد شده که در طول اسارت نیز از سوء تغذیه شدید رنج برده و به شدت نیز لاغر می‌شدند، استفاده می‌شده است. این دارو معمولا به صورت قرصهای ۵ میلی گرمی‌عرضه می‌شود اما قرصهای ۵/۲ و ۱۰ میلی گرمی‌آن نیز تولید شده است.

دوزهای بالای این دارو علاوه بر عوارض شناخته شده ای که دارد،در برخی موارد منجر به بروز بی خوابی در انسان می‌شود.« دیانابول » یکی از محبوب ترین استروئیدهای خوراکی بوده و در عصر حاضر نیز هست. این دارو در عین حال که از موثرترین و پر قدرت ترین استروئیدهای خوراکی در جهان به شمار می‌رود، برای کبد نیز بسیار سمی‌بوده و مصرف طولانی مدت آن صدمات شدیدی به بافت کبد وارد می‌کند. مصرف توام با احتیاط آن با افزایش در خور توجه حجم و قدرت عضلانی همراه است. برای کم کردن و به حداقل رساندن عوارض جانبی این دارو، می‌توانید آن ?ا به همراه «پروویرون» و «Legalon» که نوعی داروی تصفیه کننده کبد است، مصرف کنید.

ترکیب دیانابول از متیل-۱۷-آلفا-هیدروکسی-۱۷-آلفا-اندروستادین-۱-۴-ان-۳ بوده و موارد استقاده آن عبارنتد از:

۱-لاغری و وزن ناکافی

۲-استئوپورز

۳-کم کردن طول دوران نقاهت بعد از بیماریهای سخت وطولانی مدت.

دیانابول جزوء پرمصرف ترین داروها توسط وزنه برداران،پرتاب کنندگان دیسک و پرورش اندام می‌باشد.مصرف دو قرص در روز به مدت ۳-۴ هفته ،توانائیهائی فیزیکی ورزشکار را بهبود می‌بخشد.عوارض جانبی آن به علت خاصیت آندروژنی است.

موارد مصرف

‏۱- بی اشتهائی و کمبود وزن

‏۲- تقویت حال عمومی‌و ‏بالا بردن کارا ئیهای جسمانی

۳- بالا بردن مقاومت بدن در برابر بیماریها

۴‏- کمبود هر کدام از ویتا مینهای فوق

‏دیاناویت به صورت کپسولهای زرد رنگ با یک بند سبز در وسط می‌باشد . دیده شده است دیانابول و دیاناویت در افزایش قدرت پروتئین سازی بالا بردن کارائی ورزشکار و افزایش حجم عضلانی بدن در مقایسه با سایر داروهای آنابولیک مثل اتیل استرنول، اکسی متولون ( آدروید ) بهتر عمل می‌کند و به هین خاطر سوء مصرف ا ین ترکیبات نیز خیلی بیشتر است . نام ژنریک دیانابول و د یاناویت ، متان دی نون Methandienone ‏می‌باشد .

عوارض جانبی آندروژنی دیانابول:

عوارض دیانابول خیلی معمولند و شامل پوست چرب، جوش، افزایش موی بدن و صورت، پرخاشگری؛

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد