KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING
KOSHTIGIR

KOSHTIGIR

WRESTLING & BODYBUILDING

معرفی یک مکمل قسمت 21 (وی شرکت انگلیسی phD)

phD یک شرکت مکمل سازی واقع در کشور انگلستان می باشد.که محصولات آن از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار است.


یک مخلوط ویژه از پروتئین کنسانتره و ایزوله همراه با اسیدهای آمینه شاخه‌دار و گلوتامین .
ریکاوری ، حفظ عضلات ، تغذیه عضلات با پروتئین خالص ، بهبود سطح ایمنی بدن ورزشکاران ، طعم بسیار عالی  و سهولت ترکیب و مخلوط شدن با مایعات
این محصول حاوی ترکیبات Cholecystokinin (CCK) و Glucagon like peptide (GLP-1)می‌باشد که یک جفت بسیارعالی ترکیبات فرونشاندن اشتها در حد کم به آن اضافه شده است .
قابل استفاده برای هر دو جنس مونث و مذکر به دنبال دریافت پروتئین با کیفیت از رژیم غذایی‌شان هستند و کسب عضلات با کیفیت و تحلیل چربی بدن .
 


ترکیب استفاده این محصول همراه با محصول PhD Lean degree یک انتخاب و ترکیب بسیار عالی برای کاهش بافت چربی و رشد بافت ماهیچه‌ای می‌باشد  .
زمانی که به دنبال کاهش بافت چربی بدن هستید مصرف فارما وی به همراه لین دگری در میان وعده های غذایی یا همراه غذا به شما در دریافت پروتئین بیشتر و کاهش قشر چربی و حفظ عضلات کمک خواهد کرد همچنین ان سطح قند خون را ثابت نگه داشته و باعث افزایش سرعت متابولیسم می‌شود هیمن امر سبب می‌شود تا از هورمون انسولین که دشمن رژیم ‌های کاهش چربی و دوره‌های کات است مصون بمانید و بتوانید آن را مهار کرده و در مواقع مورد نیاز به آن بپردازید تا حداکثر نتیجه را در جهت هدفتان که همان کسب حداکثر عضله با حداقل درصد چربی است کسب کنید .
این واقعا بهتر است موقعی که با آب مخلوط می‌شود تا پروتئین ممکن را دریافت نمایید هر دو الی 3 ساعت یک وعده غذایی با حداقل چربی و کربوهیدرات در واقع 5 الی 7 وعده غذایی کم حجم در طول روز همراه با مصرف این استک phd بهترین نتیجه را در رژیم‌های کات و چربی سوزی برای شما به ارمغان خواهد آورد .
لین دگری یک چربی سوز درموژنیک است که سرعت چربی سوزی را افزایش داده ، سرعت متابولیسم را بهبود بخشیده و استفاده از چربی‌های ذخیره شده در جهت تامین انرژی را افزایش می‌دهد لین دگری حاوی ترکیبات Phosphatidlyserine بوده که از تحلیل عضلات و تجریه ان‌ها جلوگیری می‌کند.
استفاده از این استک مکمل‌های phd به زودی بدنی با حداقل درصد چربی و عضلانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .
هر سروینگ حاوی :
Calories 402
 Protein 80
Carbohydrates 7.36
Fats 6.4



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد